Budapest Gyógyfürdő

Kvantitatív kutatások fővárosi fürdőkben

Erzsébeti Jódos-Sós Gyógyfürdő lakossági véleményvizsgálat

Feladatunk volt 2016 decemberében a Dél-pesti régió fürdőhasználati szokásainak felmérése és a vonzáskörzet lakossági elvárásainak vizsgálata. Felmértük, hogy milyen igények merülnek fel a fürdőhasználattal kapcsolatban illetve megkérdeztük a lakosságot az Erzsébeti Jódos-Sós Gyógyfürdő tervezett újjáépítéséről is.


20.jodos-sos2

Az A4C feladatai:

  • Előkészítés, felmérőlapok készítése
  • Lekérdezés lebonyolítása
  • Adatok rögzítése
  • Feldolgozás, kiértékelés

Budapest Gyógyfürdői Látogató számlálás

Négy budapesti gyógyfürdőben (Gellért fürdő, Széchenyi fürdő, Rudas fürdő, Lukács fürdő) a látogató számlálást a közönség földrajzi és demográfiai összetételének meghatározásával bővítettük ki. A felmérés során így a forgalom helyszíni (fürdő, bejárat) és időbeli (nap, óra) megoszlásán kívül, a látogatói kör területi és korosztály szerinti vizsgálatára is lehetőség nyílt.


Korábbi feladataink:

1., A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. forgalomszámlálással és az ebből származó forgalmi adatok elemzésével bízta meg az A4C-t.

A 2013 augusztusa Paskal_strand2folyamán elvégzett látogatószámlálás célja a Rudas-fürdő, a Lukács fürdő és a Palatinus Strandfürdő vendégkörének és látogatási szokásainak feltérképezése és jobb megismerése volt. A fürdő bejáratánál elvégzett forgalomszámlálás adatait szakértő kollégáink dolgozták fel, és az eredményekből elemzést készítettünk megrendelőnk számára.

 

2., A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. felkérte cégünket a fővárosi Paskál Strandfürdő tervezett téliesítésének lakossági megítélésének felmérésére.

Paskal_strand

Kutatásunk célja volt a Paskál Strandfürdő jelenlegi és potenciális látogatói igényeinek megismerése a tervezett változtatásokkal, szolgáltatás bővítéssel és „téliesítéssel” kapcsolatosan.

 

2014. augusztusában kutatást végeztünk a strandokra vonatkozó fogyasztói preferenciák témakörében a lakosság és a strandra járók körében. A kutatás elsődleges célja volt a megkérdezettek véleményének feltárása a strandolási szokásaikról. Kutatásunk során célul tűztük ki, hogy megismerjük úgy a strandra járók, mint az „utca embere” véleményét a témával kapcsolatban, külön kiemelve a Paskál Strandfürdővel kapcsolatos attitűdöket.

 

A fürdők forgalmának, a vendégek elégedettségének mérésére irányuló kutatási feladatok ellátása során, minden esetben támaszkodhattunk a társaság szakmai tapasztalatára, pontosságára és rugalmasságára. A kutatási eredményeket minden esetben szakmailag magas színvonalon, a megadott határidőben prezentálták részünkre.

 Czinege Szilvia

Értékesítési és marketing igazgató

 Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

ÁRAJÁNLATOT KÉREK