Lupo Vita

Lupo Vita

2017. év eleji feladatunk volt a Lupo Vita által forgalmazott páramentesítési eszközökhöz készült használati útmutató kiegészítésének eljuttatása a vevőkhöz. A kampány során sms-ben és postai levélben tájékoztattuk a vásárlókat, az információkat több ezres adatbázisra küldtük ki. Különösen nagyra értékeltük ezt a feladatot, mivel a kiegészítő információk lehetővé tették a megrendelők számára, hogy energiatakarékosabban és környezettudatosabban használhassák készülékeiket.

lupovita

Cél:
Vásárlói adatbázis tájékoztatása több körben, figyelmének felhívása az energiatakarékos üzemeltetésre, ezzel lojalitásának növelése a megvásárolt termék ill. forgalmazója iránt. Környezet védelmének szem előtt tartása.

Megoldás:
Jól szervezett munkamegosztással, több körös szakmai ellenőrzési folyamattal és hatékony küldemény összeállítási technológiával biztosítottuk a kiküldés gyorsaságát, rövid határidőn belül is.

Eredmény:
Ügyfelünk több pozitív tartalmú visszajelzést kapott, a vásárlók hálájukat fejezték ki az információkért és azért, hogy a forgalmazó szem előtt tartja mind gazdasági érdeküket, mind a környezet védelmének fontosságát. A cég márkaértéke növekedett, vélelmezhető a fogyasztói lojalitás növekedése is.


ÁRAJÁNLATOT KÉREK