AUCHAN

Évek óta számos microsite-os promóciót bonyolítottunk az Auchan megbízásából. Ezen promóciók mind az Auchan saját, mind a beszállítóik nyereményjátékait is magukba foglalják. 2018-ban ez a szám már elérte a 40-et is, 2019-ben pedig folytatódik együttműködésünk, mely során változatos témákkal és nyereményekkel találkoztunk.

2018-ban ünnepelte 20 éves fennállását az Auchan, ennek alkalmából ősszel „Koccintsunk a nyereményre!” elnevezéssel promóciót bonyolítottunk, mely során 17 magyarországi pincészetbe lehetett 1 napos bortúrát nyerni. A klasszikus AP kódfeltöltéses játékban a vásárlók meghatározott összegű bor, pezsgő vagy habzóbor termékek megvásárlásával és az ezt tanúsító blokk adatainak feltöltésével regisztrálhattak a játékba. Nemcsak az összegek és termékek ellenőrzésével is járó blokk validálás, hanem a téma következtében az életkor korlátozások betartásához szükséges megoldások kialakítása is külön figyelmet igényelt.

„Az A4C ügynökség több mint 3 éve kizárólagos partnerünk nyereményjátékaink lebonyolításában.
Több mint 100 sikeres promóciót valósítottunk már meg együtt, együttműködésünk alapja a bizalom, melyre az A4C az elmúlt évek alatt maximálisan rászolgált. Munkájukat a precizitás, pontosság, felkészültség, rugalmasság, pro-aktivitás jellemzi és ami a mi szektorunkban nagyon fontos, a gyors de mégis pontos reagálás.”

BENKE Ágnes
Online marketing manager
Auchan Magyarország Kft.