Kapcsolattartás vásárlóival

online és offline

A márkák számára kulcskérdéssé vált vásárlóik elkötelezettségének növelése. Ennek legfőbb eszközei a fogyasztók minél személyesebb megszólítása különböző marketing aktivitásokon keresztül. A korábbi évtizedek papír alapú kommunikációjával szemben sokkal nagyobb teret kapnak az online lehetőségek.

Mindkettőnek van számos előnye és hátránya, Mi a márka és a célok alapos megismerésével segítünk Önnek a megfelelőt kiválasztani. Már az ötlet felmerülésétől kezdődően optimalizáljuk az üzenetek, küldemények eljuttatásának költségeit, beleértve a tartalom előállítását és eljuttatási módját.

ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Az online kommunikáció az egyik legköltséghatékonyabb, legmérhetőbb és leginkább személyre szabható megoldás. Interaktivitása miatt nagyon fontos, hogy mindegyik platformot arra használjuk, amire való. Szakembereink segítenek, hogy ne vesszen el a világháló útvesztőiben.

OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓ

Egyes szektorokban a fogyasztók az offline direkt marketing eszközökhöz szoktak hozzá, sőt, kutatások igazolják, hogy fontosabb információkat tartalmazó levelek hitelességét csak offline módon fogadják el a fogyasztók, emellett bizalmas információk eljuttatása sem megoldható online.

A boríték - kiküldésre optimalizált - tervezésétől, gyártásától kezdődően segítjük tanácsainkkal. A kapott adatbázist tisztítjuk és szűrjük, küldeményeit perszonalizáljuk, majd kézzel vagy géppel meghajtjuk és a mellékletekkel együtt borítékba helyezzük. A kézbesítés optimalizálásával minimalizáljuk a csomagolás és az eljuttatás költségeit.