Költséghatékony fogyasztói kutatások

Miért elégednénk meg félmegoldásokkal?

Gyakran szembesülünk azzal a helyzettel, hogy büdzsé korlátok miatt nem áll rendelkezésre elég információ a potenciális célcsoportról a sikeres tervezéshez, ezért létrehoztuk a kutatási divíziónkat. Célunk, hogy segítsük ügyfeleinket vásárlóik megismerésében, a rendszeres és költséghatékony fogyasztói visszajelzések megszerzésében és a hozzá kapcsolódó proaktív marketing aktivitások kialakításában. Ezért nincsenek dobozos megoldásaink, minden esetben személyre szabott ajánlatot készítünk, legyen szó néhány száz fős lekérdezésről vagy akár több ezres boltfelmérésről, a Megbízó igényeihez alakítjuk a kutatási / felmérési módszertant és a terepmunkát.

Az elérendő céltól függően választjuk ki a leghatékonyabb módszertant és csatornát, legyen az személyes, telefonos vagy online.

Az adatkezelési jogszabályok naprakész ismerete garantálja a felmért adatok bizalmas és a törvényeknek megfelelő, biztonságos kezelését, feldolgozását, és marketing célú felhasználását.

Néhány példa eddigi kutatásainkból:

Vevő/ügyfél elégedettségi felmérések

Vásárlói szokások vizsgálata

Próbavásárlás / mistery shopping

Eladáshelyi vizsgálat és árak felmérése – Store check

Gyalogos és közúti járműforgalom felmérés

Látogatószámlálás bevásárlóközpontokban

MUNKÁINKBÓL

Ha többet szeretne megtudni szakterületeinkről, olvasgasson tudástárunkban összegyűjtött számtalan anyagunkból. Itt olyan anyagokat is megtalál, amelyek segítségével hatékonyabban indulhat a közös munka.

Nem titkoltan abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy jobban megértse, hogyan tehetjük sikeresebbé a munkáját.



TUDÁSTÁR