Budapest Gyógyfürdői - A4C Marketing - All for clients!

Véleménykutatások fővárosi fürdőkben

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. felkérésére az elmúlt években, a beruházási döntések megalapozása érdekében kvantitatív és kvalitatív kutatásokat végeztünk azon Fürdőkre vonatkozóan, ahol felújítási és/vagy szolgáltatás bővítési célok merültek fel, beleértve mind a látogatói, mind pedig a vonzáskörzetekben élők igényeinek felmérését, a fürdőhasználati szokásokat, adott Fürdő fogyasztói megítélését, pozícionálását.

  • 2014 - Paskál Strandfürdő
  • 2016 - Erzsébeti Jódos-Sós Gyógyfürdő
  • 2017 - Csillaghegyi Strandfürdő
  • 2018 - Józsefvárosi Fürdő

Látogató számlálások, látogatói összetétel vizsgálatok

Négy budapesti gyógyfürdőben (Gellért fürdő, Széchenyi fürdő, Rudas fürdő, Lukács fürdő) évek óta minden ősszel végzünk látogató számlálást a látogatók földrajzi és demográfiai összetételének meghatározásával. A felmérés során így a forgalom helyszíni (fürdő, bejárat) és időbeli (nap, óra) megoszlásán kívül, a látogatói kör területi és korosztály szerinti vizsgálatára is lehetőségünk nyílt.

A fürdők forgalmának, a vendégek elégedettségének mérésére irányuló kutatási feladatok ellátása során, minden esetben támaszkodhattunk a társaság szakmai tapasztalatára, pontosságára és rugalmasságára. A kutatási eredményeket minden esetben szakmailag magas színvonalon, a megadott határidőben prezentálták részünkre.

 Czinege Szilvia

Értékesítési és marketing igazgató

 Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

X