HOLD ALAPKEZELŐ ZRT.
2017 tavaszán az Alapkezelő saját, meglévő ügyfelei véleményének megismerése céljából online kutatást valósítottunk meg.
A projekt célja, hogy a Hold Alapkezelő képet kapjon a saját szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél véleményekről, továbbá jobban megismerje ügyfelei magatartását, szokásait, motivációit.
Feladatunk különlegessége, hogy a kutatás nagyon szenzitív célcsoport (elfoglalt üzletemberek, cégvezetők, tulajdonosok) bevonásával zajlott, ezért kiemelt figyelmet fordítottunk az ügyfél adatok anonim kezelésére és védelmére.
Leprogramoztuk a kérdőív elérését elősegítő linkeket (700 db egyedi link), melyeket az Alapkezelő küldött ki a saját adatbázisában szereplő e-mail címekre, így cégünk a kutatás során nem fért hozzá a kitöltőkre vonatkozó személyes adatokhoz (Maximális adatkezelési biztonság).
A kérdőívre adott válaszok feldolgozását követően prezentációban mutattuk be a főbb megállapításokat, tendenciákat és a javaslatokat tettünk az ügyfél kommunkációban történő változtatásokra.