proMO2017Unikális eladásösztönzési megoldások20 éves az A4CUp&Down

Mi az összefüggés közöttük?

 

Sokat gondolkodtunk, miként ünnepelhetnénk meg fennállásunk 20. évfordulóját legkedvesebb ügyfeleinkkel, akik hozzájárultak eddigi sikereinkhez, úgy, hogy ne egy sablonos, tucatbulit szervezzünk.

Ekkor fogalmazódott meg bennünk a proMO2017 ötlete, amelyben olyan témák mentén igyekszünk hozzá adni ügyfeleink munkájához, amelyek ma még talán nem tartoznak a napi rutinhoz, viszont a jövőben sikeresebbé tehetik az eladásaikat.

Mindehhez nem egy tipikus konferencia helyszínt, hanem egy lazább környezetet álmodtunk meg.

 

Az eladásösztönzési technikák módjai szerteágazóak és bonyolultak.
Ezért mi egy-egy fontos terület szakértőit kértük fel, hogy adják át tudásuk egy részét vendégeinknek.

Előadóink:
Budaházy Szabolcs

ARworks, ügyvezető

A mobil app fejlesztés mellett a Kiterjesztett és Virtuális Valóság megoldásokban is otthonosan mozgó vállalkozás e két technológiában nemcsak itthon, de külföldön is ismert szereplő. A magyar mellett, az emirátusi, osztrák, román és svájci piacon is működő ARWorks 2015-ben a Cannes Lions kreatív seregszemlén, egy vakoknak és gyengén látóknak szóló alkalmazással, Bronz Oroszlán díjat nyert - ez néhány éves magyar cégként tényleg egyedülálló teljesítmény.


Dr. Kulcsár Zoltán

Adatvédelmi szakjogász, informatikus mérnök, Privacy Policy Online Services

13 éve kizárólag a személyes adatok védelmével és közérdekű adatok nyilvánosságával foglalkozik. Adatvédelmi auditálást végez és tanácsot ad olyan vállalatoknál, mint a Díjbeszedő Zrt., a Drogerie Markt, a Fundamenta-Lakáskassza, Garantiqa Hitelgarancia, az Ikea, a MÁV-Start, vagy éppen a Neckermann. Rendszeresen tart előadást bankok, biztosítók, direkt marketing cégek illetve egészségügyi, hírközlési szervezetek részére.

“Az adatvédelem területén szerzett sok éves tapasztalatom áll annak szolgálatában, hogy hitelesen és objektíven tárjam fel ügyfeleim adatvédelemmel kapcsolatos problémáit, és egyénre szabott megoldási javaslatokat kínáljak.”


Tatár István

PanMedia-PM Digital digitális médiaigazgató

Pályafutását a PanMedia-nál kezdte 2008-ban junior online média menedzserként. Akkori feladata a PPC kampány menedzsment elsajátítása volt. Későbbiekben pedig az alapvetően offline ügynökség integrálása a digitális térbe. Ez három év alatt sikerrel végbe ment a PM Digital divízió, később önálló cég megalapulásával. Mivel az elmúlt években számos integrált (offline-online) kampányban részt vett, így az egyik fő erőssége az integrált gondolkodás, melyet a digitális eszközök világába is áthozott. Mivel fontosnak tartja az edukációt, így MAKSZ digitális edukációs programjának szervezője 2016-tól.


Dr. Réti István

Forma Display Kft., gépészmérnök

Dr. Réti István gépészmérnök a Forma Display Kft. kreatív vezetője, és a cég kutatási divíziójának (ETresearch) stratégiai igazgatója. A tudattalan döntési folyamatok szemkamerás kutatásaiból levont következtetések eredményeit az élet különböző területein használja fel a Forma Display Kft. az információ átadás hatékonyságának növelése érdekében.


Marton Zoltán

reklámfilmrendező, producer, a Filmmaker Kft. ügyvezető igazgatója

„25 éve halhatatlan mesterektől tanulhattam meg a filmkészítés alapjait a Színház és Filmművészeti Egyetemen. Ezt a klasszikus mesterségbeli tudást ötvözve a legújabb technikai megoldásokkal azóta is ifjonti lelkesedéssel, szüntelen kíváncsisággal, nem mellesleg folyamatos önképzéssel igyekszem megfelelni minden egyes feladatnak. Számomra filmesnek lenni nemcsak hivatás, hanem feltétlen szellemi rugalmasságot és nyitottságot igénylő életforma, ugyanis egymástól a legtávolabb álló témákban és feltételek között szükséges sikereset alkotni. Egyik nap tévéreklámot forgatok a legnagyobb hazai és nemzetközi ügyfelek részére, máskor kreatív producerként irányítom különféle kampányok minden részletét, de ha kell, visszavonulok egy makró világba, hogy megragadó hétköznapi hősöket és valódi emberi érzéseket mutassak meg a filmjeimen keresztül. Minden egyes projektnél tanulok valamit, ami új dolgok kipróbálására inspirál.”

Részletes program

15.30 – 16.00 – érkezés, regisztráció, welcome drink
16.00 – 19.30 – előadások

BRApplication, avagy hogyan készíts must have applikációt a márkád számára!
A márkatulajdonosok nagy része egyelőre nem ismerte fel a saját márka-applikáció előnyeit, pedig egy hasznos applikáció hosszú távon márkája legköltséghatékonyabb média eszközévé válhat. Melyek a rendszeres eladásokat segítő hatékony márka-applikáció kritériumai?
Előadó: Budaházy Szabolcs, AR Works, ügyvezető

Egyszerűen és jogszerűen! Az adatkezelés a promóciók világában
A könnyen érthető, vonzó marketing aktivitás és a szabályos adatkezelés nem ellenségei egymásnak. Néhány egyszerű szabály betartása mellett szárnyalhat a kreativitás.
Előadó: dr. Kulcsár Zoltán, Privacy Policy Online Services, adatvédelmi szakjogász

Online kampány vagy fogyasztói felmérés? Mindkettő!
Napjainkban már szinte minden vállalat marketing aktivitásai között megtalálhatóak különböző online megjelenések. De vajon hányan használják ezeket arra, hogy fontos visszajelzéseket kapjanak fogyasztóikról?
Online kampányok eredményeinek felhasználása a fogyasztók megismerése céljából”
Előadó: Tatár István, PanMedia,-PM Digital digitális médiaigazgatója

A szem a lélek tükre: de mennyire ismerjük vásárlóinkét?
Bármilyen hatásos legyen is a marketingkommunikációs folyamat, a piaci eredményességhez vezető út kritikus pontja az, amikor a vásárló közvetlenül találkozik a termékkel. Az első fizikai érintkezésnek sorsdöntő a jelentősége. Csúcstechnológia az emberi érdeklődés és érzelmek tisztázására
Előadó: Dr. Réti István, etresearch, stratégiai igazgató

A legjobb ötlet bárkitől jöhet!!
A nagy médiazajban nehéz kitűnni. Nem is tudjuk, de a legtöbb esetben nem használjuk ki ügynökségeink és kivitelezőink igazi tudását annak érdekében, hogy tényleg befolyásolni tudjuk a fogyasztókat. Előadás a partnereinkkel való hatékony közös munka technikáiról és előnyeiről.
Előadó: Marton Zoltán, reklámfilmrendező, producer, a Filmmaker Kft. ügyvezető igazgatója

18.30-tól svédasztalos vacsora, majd kötetlen beszélgetés az előadókkal, illetve az A4C csapatával.

Kiegészítő program:
Vendégeink a rendezvényen megismerkedhetnek az ARWorks innovativ Virtuális és Kiterjesztett Valóság ( AR és VR) megoldásaival, köztük egy gondolatokkal vezérelhető, találmányokat bemutató VR szalonnal, ahol mindenki Jedinek érezheti magát, hiszen az Erő velünk lesz.
E mellett még egy életnagyságú elektromos autót is a terembe varázsolnak a Google legújabb, Project Tango technológiájával.

Jó tudni!

Célunk: egy szakmai fórum megteremtése, ahol olyan módszereket mutatunk be, amelyek sikeresebbé tehetik partnereink eladásait.

Apropó: immáron 20. éve vagyunk jelen a piacon, úgy gondoljuk, itt az ideje, hogy olyat is megmutassunk, ami a mindennapi közös munka során nem merül fel, de hasznos tudással szolgálhat.

Helyszínválasztás: első rendezvényünk helyszínéül az Up&Down Éttermet választottuk, mely a Budapesti Közgazdaságtudományi (ma Corvinus) Egyetem közelében található. Mindhárman - az A4C tulajdonosai - itt koptattuk az iskolapadot, sosem távolodtunk el az Egyetemtől.

Az Up&Down egyszerre vagány és elegáns, ahol találkozik a laza hangulat és a professzionális szerviz. Budapest legújabb találkozóhelye egyedülálló dizájnnal várja vendégeinket a Fővám téren, a Szabadság híd lábánál, Gellért hegyre néző csodálatos panorámával.

Dress code: business casual, amiben kényelmesen érzi magát egy kötetlen szakmai rendezvényen.

Megközelítés, parkolás: Az Up&Down étterem a Szabadság híd pesti lábánál található, tömegközlekedéssel remekül megközelíthető (M4, 47-49-es villamosok), ha mégis autóval érkezne, parkolási lehetőség a Közraktár utcai "Bálna" alatti mélygarázsban.

A proMO2017 rendezvényen történő részvétel regisztrációhoz kötött volt.

Kérdése van rendezvényünkkel kapcsolatban? Keressen minket bizalommal!

KÉRDÉSEM VAN

Az A4C csapata