TUDÁSTÁR

BEJELENTKEZÉS REGISZTRÁCIÓ

Tudástárunkban olyan dokumentumokat, cikkeket, tudásanyagokat gyűjtöttünk össze és bővítünk folyamatosan, amelyek ügyfeleinket, a jelen és a jövő szakembereit segíthetik szakterületünk mélyebb megismerésében, megértésében. Az itt található tartalmak jelentős része az A4C több mint 20 éves fennállása alatt megszerzett és összegyűjtött, specifikus know-how-ja, eléréséhez kérjük, regisztráljon.

A regisztráció ingyenes.

A tudástár bővítésekor értesítést küldünk Önnek, amennyiben az Ön számára releváns tartalom kerül fel.

BRIEF sablonok

A közös munka megkönnyítése érdekében az alábbiakban letölthető, feladatspecifikus brief sablonokat talál. Ha ezzel indul a munka, biztosan nem értjük egymást félre!

Altalanos_Promocios_Brief
Lebonyolitasi_Promocios_Brief
Kutatasi_Brief

Hasznos jogszabályok, rendeletek

Adatvédelem, adatkezelés

2011. évi CXII. törvény
az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

TOVÁBBIAK BETÖLTÉSE

Reklám törvény

2008. évi XLVIII. törvény
a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól

Verseny törvény

1996. évi LVII. törvény
a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról

Fogyasztóvédelem

2008. évi XLVII. törvény
a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

Az online kereskedelemmel kapcsolatos legfontosabb fogyasztóvédelmi előírások, tudnivalók

A szerencsejáték szervezés jogi szabályozása

1991. évi XXXIV. törvény
a szerencsejáték szervezéséről

32/2005. (X. 21.) PM rendelet
az egyes szerencsejátékok engedélyezésével, lebonyolításával és ellenőrzésével kapcsolatos feladatok végrehajtásáról

Nyereményjátékok és egyéb marketing aktivitások adózása

1995. évi CXVII. törvény
a személyi jövedelemadóról

2003. évi XCII. törvény
az adózás rendjéről

Videók

Kisvideóinkban egy-egy, a szakterületeinkhez kapcsolódó témát dolgozunk fel, amelyek segítenek megérteni és a leghatékonyabban alkalmazni azon technikákat, amelyeket mi nyújtunk partnereink számára.

Hostess promóciók


BRApplication, avagy hogyan készíts must have applikációt a márkád számára!


Egyszerűen és jogszerűen! Adatkezelés a promóciók világában


Online kampány vagy fogyasztói felmérés? Mindkettő!


A szem a lélek tükre: de mennyire ismerjük vásárlóinkét?


A legjobb ötlet bárkitől jöhet!

Hasznos cikkek

A hasznos cikkek között olyan magyar és nemzetközi fórumok és írók tollából származó írásokat osztunk meg látogatóinkkal, amelyek ismeretét fontosnak tartjuk az eladásösztönzés, azon belül saját szakterületeink tekintetében.
Jó olvasgatást!

17 marketing Trend 2017-re
A Forbes rövid, ám nagyon hasznos összefoglalója a 2017-es szakmai trendekről.
A hazai szakemberek sokszor csak legyintenek a nemzetközi trendekre, hogy ugyan, Magyarországon más a helyzet. De vajon mennyivel lehetne sikeresebb egy márka, ha ténylegesen hasznát próbálná venni a trendeknek?
https://www.forbes.com/sites/ajagrawal/2016/12/15/17-marketing-trends-to-watch-out-for-2017/#122f60b728ef

Melyek a leghatékonyabb digitális marketing eszközök?
A Smart Inside kutatása és előrejelzése 2017 hasznos digitális technikáiról.
http://www.smartinsights.com/managing-digital-marketing/marketing-innovation/digital-marketing-trends-2016-2017/ ugyanez a Brandwatch interpretációjában:
https://www.brandwatch.com/blog/digital-marketing-trends-2017/

A sikeres promóciók ismérvei
Cathy Houston, a Delta Marketing szakértőjének cikke arról, hogy mi változott meg 2017-re az előző évhez képest a promóciós területen.
https://www.godelta.com/blog/2017-promotional-product-trends-to-guide-your-marketing-strategy

2017-es marketing és PR trendek
A btl.hu tolmácsolásában
http://btl.hu/cikk/2017/02/06/marketing-es-pr-trendek-2017

Mi mindenben segíthetnek a fogyasztói kutatások?
Magyarországon főként a nagyobb vállalatok folytatnak rendszeres fogyasztói kutatásokat, melynek oka leginkább a vállalatok pénzügyi lehetőségeiben keresendő. Pedig a vállalatok – legyen szó kisebb, vagy akár nagyobb vállalatról - sikerességét nagymértékben befolyásolja, mennyire ismeri fogyasztóit.
Szerencsére az A4C költséghatékony kutatásai kisebb mértékben terhelik a marketing büdzséket, így mi arra ösztönözzük ügyfeleinket, hogy ismerje meg fogyasztóit a lehető legjobban.

A YourArticleLibrary.com cikke:
http://www.yourarticlelibrary.com/marketing/need-and-importance-of-marketing-research/32281/