Kapcsolattartás vásárlóival
online és offline
A márkák számára kulcskérdéssé vált vásárlóik elkötelezettségének növelése. Ennek legfőbb eszközei a fogyasztók minél személyesebb megszólítása különböző marketing aktivitásokon keresztül. A korábbi évtizedek papír alapú kommunikációjával szemben sokkal nagyobb teret kapnak az online lehetőségek.
Mindkettőnek van számos előnye és hátránya, Mi a márka és a célok alapos megismerésével segítünk Önnek a megfelelőt kiválasztani. Már az ötlet felmerülésétől kezdődően optimalizáljuk az üzenetek, küldemények eljuttatásának költségeit, beleértve a tartalom előállítását és eljuttatási módját.
ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ
Az online kommunikáció az egyik legköltséghatékonyabb, legmérhetőbb és leginkább személyre szabható megoldás. Interaktivitása miatt nagyon fontos, hogy mindegyik platformot arra használjuk, amire való. Szakembereink segítenek, hogy ne vesszen el a világháló útvesztőiben.
Microsite-ok tervezése
fejlesztése, karbantartása
Google adwords
kampányok tervezése és menedzselése
Social média
profilok kialakítása és menedzselése (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn stb.)
Chatbot
fejlesztése különböző platformokra (Facebook, Viber, weboldal). Chatbot nyereményjátékok menedzselése.
Mobil applikációk
fejlesztése és folyamatos menedzselése
Hírlevél, e-DM
Vásárlóit rendszeresen elérheti hírlevélküldő megoldásaink segítségével. Szigorúan betartjuk a személyes adatok kezelésének szabályait, ügyelünk a célba jutás eredményességére (spamszűrés), az utánkövetési statisztikákkal pedig pontos információkat adunk a kiküldés eredményességéről.
OFFLINE KOMMUNIKÁCIÓ
Egyes szektorokban a fogyasztók az offline direkt marketing eszközökhöz szoktak hozzá, sőt, kutatások igazolják, hogy fontosabb információkat tartalmazó levelek hitelességét csak offline módon fogadják el a fogyasztók, emellett bizalmas információk eljuttatása sem megoldható online.
A boríték - kiküldésre optimalizált - tervezésétől, gyártásától kezdődően segítjük tanácsainkkal. A kapott adatbázist tisztítjuk és szűrjük, küldeményeit perszonalizáljuk, majd kézzel vagy géppel meghajtjuk és a mellékletekkel együtt borítékba helyezzük. A kézbesítés optimalizálásával minimalizáljuk a csomagolás és az eljuttatás költségeit.